Hämillisenä kiitän Annea tunnustuksesta! Kai sitä suomalaisen on sitten vaikea ottaa kehuja vastaan kun ei nyt tässä tiedä miten olisi. ;)

Tämän tunnustuksen myötä lupaudun nyt siis paljastamaan viisi addiktiotani, jotka ovat:

  1. Kirjat. Ehdoton ykkönen, niin luettuina kuin keräiltyinäkin.
  2. Tietokone. Olipa sitten kyseessä netti tai pelaaminen, niin jonkinasteinen addikti olen.
  3. Suklaa. Mutta suklaa on tehty pavuista, papu on vihannes, ja suklaa on niin ollen terveellistä! ;)
  4. Possut. Keräilen possuja, erityisesti jääkaappimagneetteja sekä myöskin pieniä (ynnä isoja) koriste-esineitä. Kotimme muistuttaa sikolättiä... eikä tässä puhuta nyt siisteydestä!
  5. ihanko oikeasti pitäis vielä keksiä jotakin... ei tule mitään mieleen! No, sanotaan nyt sitten äärettömän tylsästi ja kliseisesti shoppaus. Mutta vain ajoittain!

Ja sitten ojennan tunnustuksen eteenpäin seuraaville:

  1. Anne; vaikka tunnustus tuli ensin sieltä tännepäin, se ehdottomasti kuuluu myös minulta sinulle. Ilman esimerkkiä/kannustusta/hiillostusta olisi tämä oma blogi varmaan jäänyt aloittamatta.
  2. Reetta; olen seurannut blogiasi jo suht pitkään ja ajatuksesi osuvat hyvinkin usein just nappiin omieni kanssa. Tässäpä siis kolleegalta tunnustusta!
  3. Esikko; lukupäiväkirjaasi on tosi mielenkiintoista käydä tutkailemassa, meidän lukutottumuksemme ovat niin erilaisia. Mutta monta hyvää vinkkiä olen sinulta saanut, kiitos siitä!
  4. Krisse; enpä ole tainnut muistaa kertaakaan sinulle kommentteja jättää vaikka lähes joka kerta aikomus on ollut. Olen pelonsekaisen kunnioituksen vallassa ihaillut luomuksiasi, mutta en toistaiseksi ole rohkaistunut kokeilemaan itse. Ehkä minä vielä joskus...
  5. Tuima; olet minulle vielä uusi blogituttavuus, mutta ei se mitään. Lukeminen yhdistää, se on ihana harrastus (ja työ...)!

Huh. Takki tuntuu nyt vähän tyhjältä, mutta eiköpähän tuo siitä täyttyne taas.